Selamat Datang di Blog Surau Al-Falah Kg Andap Bangau Kudat

MAKLUMAN

ASSALAMUALAIKUM,KELAS PENGAJIAN AL-QURAN TELAH DIJADUALKAN PADA SETIAP RABU DAN JUMAAT PADA WAKTU MALAM,PENGAJIAN INI TERBUKA UNTUK SEMUA MASYARAKAT ISLAM SETEMPAT TIDAK KIRA TUA ATAU MUDA..Misompuru Tokou Sid Islam..

Isnin, 21 Julai 2014

MAJLIS BERBUKA PUASA BERSAMA UMAT ISLAM SETEMPAT DAN KUMPULAN QASIDAH SOUTUS SYAHIDI

Assalammualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.

Tempat:Surau Al-Falah Kg Andap Bangau Kudat
Tarikh:19 Julai 2014 bersamaan dengan 22 Ramadhan 1435 H

Majlis seperti ini dapat membuka mata beliabeliawanis,apa itu hiburan ke arah yang lebih Islami.
Majlis ini dianjurkan oleh Belia Beliawanis Surau Al-Falah Kg Andap Bangau,dihadiri oleh umat Islam dari kawasan setempat,atas sokongan dari AJK Induk Surau dan beberapa individu yang memberi sumbangan idea,tenaga mahupun kewangan,jutaan terima kasih daripada Persatuan Belia Beliawanis Surau Al-Falah Kg Andap Bangau Kudat.
          Setinggi Penghargaan Buat Kumpulan Qasidah Soutus Syahidi yang turut kami undang dalam menjayakan majlis berbuka puasa ini,dari kumpulan Belia Beliawanis di Surau Al-Falah sangat bersyukur walaupun ini adalah majlis yang tidak besar di mata kasar,namun ianya sangat bermakna di hati kami.In Shaa Allah.

Di sini saya kongsikan serba sedikit sisipan gambar untuk tatapan kita  bersama..











Warna Warni ini di kongsi bersama agar semangat Belia Beliawanis Surau Al falah akan lebih berkobar kobar untuk menganjurkan acara yang akan datang.
Saya wakil dari rakan-rakan Belia Beliawanis mengakhiri tulisan ini dengan pepatah "Kalau Bukan Kita Siapa Lagi dan Kalau bukan Sekarang Bila Lagi"

"INDAHKAN TALI PERSAUDARAAN KITA"

Ditulis Oleh:Biro ICT BeliaBeliawanis S.Al Falah Kg Andap Bangau Kudat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan